Har du ikke modtaget dit medlemsmagasin?
Eller har du modtaget et krøllet, vådt eller ulæseligt magasin? Så vil vi gerne høre fra dig.
Vores tidligere distributør kunne desværre ikke længere tilbyde faste produktions- og leveringsmuligheder - men fastholdt til gengæld en høj pris... Og da det i disse pandemi-tider er nødvendigt at holde fokus på økonomien, valgte vi fra juni måned at lade distributionen overgå til Bladkompagniet.
Skiftet i distributør har betydet, at medlemsmagasinet fremadrettet afleveres hos medlemmerne ved adresseløs levering – og dermed er magasinet ikke længere pakket ind i plastic ved levering.
Ligesom tidligere leveres magasinet forskudt over en arbejdsuge til forskellige dele af landet. Se her i hvilke uger magasinet udgives
Da vi ved, at medlemsmagasinet for mange er en tungtvejende del af medlemskabet, har det været vigtigt for os, at beskeden om den ændrede distribution nåede ud til alle vores medlemmer. Derfor er den gentaget i både selve magasinet (inden ændringen trådte i kraft), på vores hjemmeside og via vores sociale medier - alligevel er det ikke lykkedes at få informationen langt nok ud. Så nu prøver vi igen. Derfor:
Skulle du mod forventning ikke have modtaget en eller flere udgaver af vores medlemsmagasin siden juni - eller har der været problemer forbundet med leveringen - vil vi hos DKK meget gerne høre fra dig.
Kontakt Helle Røhl i DKK´s medlemsafdeling på email: hero@dkk.dk, så sørger vi for, at Bladkompagniet hurtigst muligt fremsender et nyt magasin til dig.
Vi beklager overfor de, der har måtte leve uden magasinet, og søger at løse udfordringen med vores distributør asap!